Blog

Domů Blog štítek: technicka-podpora

Blog

Zobrazeny příspěvky se štítkem technicka-podpora.

Technická podpora v průběhu svátků

Harmonogram poskytování technické podpory v průběhu vánočních svátků:

21.12. až 1.1.: technická podpora pouze na emailu: podpora@sunlight.cz a Helpdesku, kritické problémy na telefonu (773 379 696) v době od 8:00 do 15:00 hod
od 4.1.: bude technická podpora poskytována...

zobrazit celý příspěvek 18.12.2015

Technická podpora v průběhu svátků

Harmonogram poskytování technické podpory v průběhu vánočních svátků:

22.12. až 2.1..: technická podpora pouze na emailu: podpora@sunlight.cz a Helpdesku, kritické problémy na telefonu (773 379 696) v době od 8:00 do 15:00 hod
od 5.1.: bude technická podpora...

zobrazit celý příspěvek 19.12.2014

Technická podpora v průběhu svátků

Harmonogram poskytování technické podpory v průběhu vánočních svátků:

21.12. až 2.1..: technická podpora pouze na emailu: podpora@sunlight.cz a Helpdesku, kritické problémy na telefonu (773 379 696) v době od 8:00 do 15:00 hod
od 3.1.: bude technická podpora...

zobrazit celý příspěvek 19.12.2013

Technická podpora v průběhu svátků

Harmonogram poskytování technické podpory v průběhu vánočních svátků:

22.12. až 2.1..: technická podpora pouze na emailu: podpora@sunlight.cz a Helpdesku, kritické problémy na telefonu (773 379 696) v době od 8:00 do 15:00 hod
od 3.1.: bude technická podpora...

zobrazit celý příspěvek 19.12.2012

Technická podpora v průběhu vánočních svátků

Harmonogram poskytování technické podpory v průběhu vánočních svátků:

24.12. až 26.12.: technická podpora pouze na emailu: podpora@sunlight.cz a Helpdesku
27.12. až 30.12.: technická podpora pro běžné problémy na emailu, kritické problémy na telefonu (773 379 696) v...

zobrazit celý příspěvek 23.12.2011

Technická podpora v průběhu vánočních svátků

Harmonogram poskytování technické podpory v průběhu vánočních svátků:

do 23.12: bude technická podpora poskytována v normálním rozsahu
24.12. až 26.12.: technická podpora pouze na emailu: podpora@sunlight.cz a Helpdesku
27.12. až 30.12.: technická podpora pro...

zobrazit celý příspěvek 17.12.2010

Nový Helpdesk pro technickou podporu

Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali o dokončení nového Helpdesku pro řešení technické podpory.

Vlastnosti nového Helpdesku:

- všechny dotazy směřované na email: podpora@sunlight.cz se automaticky zařazují do Helpdesku jako tikety
(tiket = jeden...

zobrazit celý příspěvek 13.12.2010

Rozšíření technické podpory na telefonu

Od 1.10.2010 jsme pro Vás rozšířili pracovní dobu technické podpory na telefonu, nově bude technická podpora na telefonu 773 379 696 k dispozici dle tohoto rozpisu:

Pondělí: 8:00 - 12:30
Út - Pá: 8:00 - 15:00

Na technickou podporu na telefonu 773 379 696 se můžete...
zobrazit celý příspěvek 1.10.2010
velké množství funkcí
množství šablon zdarma s možností úprav
možnost úprav systému na míru
aktualizace systému v ceně pronájmu
webhosting a technická podpora v ceně pronájmu
detailní nastavení SEO
demoverze na 30 dní zdarma
napojení na velkoobchodní dodavatele
vytvořeno 400 + projektů
implementace vlastního designu na míru
Šablony které se přizpůsobí všem zařízením
HTTPS zdarma

 

Sun-shop vyvíjíme s ♥ od roku 2006 Sunlight systems s.r.o.