Často kladené otázky

Často kladené otázky

Demoverze (testovací e-shop):

1. Je možné si vyzkoušet a otestovat ovládání e-shopu?

Ano, o demoverzi si můžete požádat přes webový formulář na našem webu. Přístup Vám bude vytvořen automaticky, přístupové údaje Vám budou zaslány emailem do 5 minut.

2. Kdy si můžu začít e-shop plnit zbožím?

Plnění e-shopu zbožím je možné ihned po obdržení přístupu do soukromé demoverze. Veškeré úpravy Vaší soukromé demoverze budou v případě objednávky systému zachovány. Demoverze slouží pro připravení e-shopu na spuštění do ostrého provozu.

3. Můžu si demoverzi plnit skutečnými daty? Nepřijdu pak o vložené zboží při spuštění?

E-shop můžete naplnit skutečnými daty, při spuštění e-shopu se data z demoverze přesunou na Vámi požadovanou doménu.

Začínáme s e-shopem:

4. Jak provést objednávku e-shopu?

Objednávku e-shopu provedete v administraci své demoverze nebo na našem webu. Vyplníte požadované údaje a objednávku odešlete. Jakmile obdržíme tuto objednávku, vystavíme Vám podklady k platbě.

5. Jak tvorba e-shopu probíhá?

Podrobný postup vytvoření e-shopu najdete zde: Průvodce objednávkou e-shopu

6. Jak dlouho vytvoření e-shopu trvá?

Soukromou demoverzi získáte během několika málo minut od odeslání formuláře s žádostí. Již od okamžiku získání přístupu do demoverze si můžete začít e-shop plnit zbožím. Ostrý provoz je následně možný po uhrazení objednávky. Limitujícím faktorem pro délku vytvoření e-shopu je tak doba potřebná k naplnění e-shopu zbožím a dalším obsahem. Pokud jsou objednány úpravy na míru či grafické práce, je termín dodání těchto prací dle obchodních podmínek.

7. Jak probíhá zprovoznění e-shopu?

Probíhá tak, že ze své administrace demoverze zašlete přes Klientskou sekci požadavek na zprovoznění e-shopu na Vámi požadované doméně a k Vámi požadovanému datu. Po obdržení tohoto požadavku informace zkontrolujeme a v případě, že je vše v pořádku, bude e-shop zprovozněn k požadovanému datu.

8. Je možné si nechat hromadně převést zboží ze stávajícího e-shopu do systému Sun-shop?

Naprogramovat převod zboží ze stávajícího systému do systému Sun-shop je možné. Cena se odvíjí od množství požadavků na převedené informace a od komplikovanosti samotného převodu. Máme zkušenosti s převodem zboží ze systémů např. Zencart, Panavis, Vltava 2000, Mimishop, a spoustu dalších.

Vylepšení:

9. Je u e-shopu možné v průběhu používání změnit Variantu?

Ano, změna varianty systému je možná.

10. Je u e-shopu možné v průběhu používání dokoupit funkce z vyšší Varianty? Jaká je cena?

Dokoupení funkcí z vyšší Varianty je možné, cenu lze najít v Klientské sekci.

11. Je možné aktualizovat zakoupenou variantu na aktuální verzi?

U pronájmu e-shopu jsou aktualizace systému zahrnuty v ceně.

12. Kde si lze objednat doplňkové funkce a služby?

Seznam doplňkových funkcí a služeb i s jejich cenami naleznete v administraci svého e-shopu v Klientské sekci. Tady lze rovněž provést jejich objednání. Jakmile obdržíme objednávku, zašleme Vám podklady k platbě a po zaplacení dojde k zapojení dané služby. V případě doplňkových funkcí funkci zapínáme k datu uvedenému na objednávce.

13. Lze v průběhu pronájmu e-shopu změnit fakturační období?

Ano, v průběhu pronájmu lze změnit fakturační období přes Klientskou sekci - bez poplatku.

Ukončujeme pronájem:

14. Jak ukončit pronájem e-shopu?

Pokud se rozhodnete ukončit pronájem e-shopu, stačí odeslat písemnou výpověď z pronájmu. Od chvíle, kdy je nám výpověď doručena, běží výpovědní lhůta. Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.

15. Jaká je u pronájmu e-shopu výpovědní lhůta?

Výpovědní lhůta je uvedena v obchodních podmínkách.

Ostatní:

16. Vztahuje se na systém Sun-shop nějaká záruka?

Ano, záruka je zahrnuta v ceně pronájmu.

17. Jak rychle reaguje technická podpora v případě problému?

Garantovaná doba reakce je u kritických problémů v pracovní dny do 24 hodin, u problémů neohrožujících chod e-shopu do 5 pracovních dnů, více viz. naše obchodní podmínky.

18. Co je to internetová doména?

Internetová doména je Vaše internetová adresa, pod kterou návštěvníci najdou Vaše webové stránky. Nejčastěji u nás používané domény mají příponu .cz, .eu, .com, .org apod. Doménu si můžete zaregistrovat sami, nebo si lze úkon registrace internetové domény objednat u naší firmy.

19. Co je to webhosting?

Webhosting je prostor na serverovém počítači, kde jsou Vaše www stránky uloženy a odkud se zobrazují návštěvníkům. Webhosting je zahrnut v ceně pronájmu.

 

Jak

začít?

  • Založení demoverze
  • Spuštění e-shopu

Výběr

vzhledu

  • Ukázky responzivních šablon.
  • Jak si upravit šablonu.

Časté

dotazy

  • Začínáme se Sun-shopem
  • Vylepšení Sun-shopu.

Přechod

na Sun-shop

  • Import produktů
  • Import zákazníků

SUNLIGHT SYSTEMS s.r.o. Varenská 2723/51, Moravská Ostrava,702 00 Ostrava

© NetDirect | IČO: 24271098 | Všechna práva vyhrazena.

 

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.