Technická podpora v průběhu svátků

Domů Blog 2012 12 Technická podpora v průběhu svátků

Technická podpora v průběhu svátků

Harmonogram poskytování technické podpory v průběhu vánočních svátků:

22.12. až 2.1..: technická podpora pouze na emailu: podpora@sunlight.cz a Helpdesku, kritické problémy na telefonu (773 379 696) v době od 8:00 do 15:00 hod
od 3.1.: bude technická podpora poskytována v normálním rozsahu

Garantované reakční doby u běžných i kritických problémů budeme poskytovat v souladu s obchodními podmínkami.

velké množství funkcí
množství šablon zdarma s možností úprav
možnost úprav systému na míru
aktualizace systému v ceně pronájmu
webhosting a technická podpora v ceně pronájmu
detailní nastavení SEO
demoverze na 30 dní zdarma
napojení na velkoobchodní dodavatele
vytvořeno 400 + projektů
implementace vlastního designu na míru
Šablony které se přizpůsobí všem zařízením
HTTPS zdarma

 

Sun-shop vyvíjíme s ♥ od roku 2006 Sunlight systems s.r.o.