Nový Helpdesk pro technickou podporu

Domů Blog 2010 12 Nový Helpdesk pro technickou podporu

Nový Helpdesk pro technickou podporu

Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali o dokončení nového Helpdesku pro řešení technické podpory.

Vlastnosti nového Helpdesku:

- všechny dotazy směřované na email: podpora@sunlight.cz se automaticky zařazují do Helpdesku jako tikety
(tiket = jeden nahlášený problém, dotaz, požadavek, chyba)
- stav řešení daného tiketu pak můžete sledovat v Helpdesku, současně se odpověď na tiket odesílá na Váš email
- u každého tiketu lze sledovat tyto údaje: datum vložení tiketu, od kterého zákazníka a kterého projektu se dotaz týká, stav tiketu (nový, řeší se, vyřešený, znovuotevřený), přiřazeno komu (kdo z našeho týmu problém řeší), jakou má dotaz prioritu (normální, vysoká, urgentní), typ problému, zda má projekt technickou podporu a další informace (některé z těchto informací vidíme jen my)
 

Hlavní výhody pro naše zákazníky jsou:

- okamžité potvrzení, že jsme nahlášení dotazu či problému obdrželi

- možnost přehledně a jednoduše sledovat historii řešení tiketu přes Helpdesk (lepší než dohledávat předešlé emaily)


Kde najdete Helpdesk:

- do Helpdesku se můžete přihlásit na adrese: https://helpdesk.sunlight.cz
- přihlašovací údaje se liší od těch do systému Sun-shop, přihlašovací údaje jsou zaslány emailem každému zákazníkovi až při převodu e-shopu z demoverze do ostrého provozu na vlastní internetové doméně
- při ztrátě přístupu do Helpdesku si lze o nový přístup zažádat na emailu: fakturace@sunlight.cz

SUNLIGHT SYSTEMS s.r.o. Varenská 2723/51, Moravská Ostrava,702 00 Ostrava 612 00 Brno

© NetDirect | IČO: 24271098 | Všechna práva vyhrazena.

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.