Technická podpora v průběhu svátků

Domů Blog 2015 12 Technická podpora v průběhu svátků

Technická podpora v průběhu svátků

Harmonogram poskytování technické podpory v průběhu vánočních svátků:

21.12. až 1.1.: technická podpora pouze na emailu: podpora@sunlight.cz a Helpdesku, kritické problémy na telefonu (773 379 696) v době od 8:00 do 15:00 hod
od 4.1.: bude technická podpora poskytována v normálním rozsahu

Garantované reakční doby u běžných i kritických problémů budeme poskytovat v souladu s obchodními podmínkami.

SUNLIGHT SYSTEMS s.r.o. Varenská 2723/51, Moravská Ostrava,702 00 Ostrava

© NetDirect | IČO: 24271098 | Všechna práva vyhrazena.

 

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.