Blog

Domů Blog

Blog

Množstevní slevy

Nespornou výhodou systému Sun-shop je možnost nastavení tzv. množstevních slev, které jsou prozákaznicky založeny na principu slevy, vztahující se na jednotku produktu či služby při odběru většího množství daného produktu. Systém dále rozlišuje dva druhy množstevních...

zobrazit celý příspěvek 22.7.2009

Hromadný import zboží z tabulky

Systém Sun-shop podporuje také funkci hromadný import zboží ze souboru - univerzální formát importu zboží z MS Excel. Jak takový hromadný import zboží probíhá? Podle definovaných parametrů se vytvoří tabulka v MS Excel, v prvním řádku tabulky se definují atributy...

zobrazit celý příspěvek 22.7.2009

Věrnostní a affiliate systém

Co je to affiliate systém?

Affiliate systém by se jinými slovy dal označit jako provizní či partnerský systém založený na propagaci produktů firmy prostřednictvím webů tzv. affiiate partnerů. Systém je založený na vzájemné provázanosti e-shopu se stránkami, které...

zobrazit celý příspěvek 14.7.2009

Varianty zboží

Co to jsou varianty zboží?

Představme si klienta, který prostřednictvím svého e-shopu nabízí běžeckou obuv v různých velikostech a odlišném barevném provedení. Kdybychom všechny kombinace velikosti a barev umístili v e-shopu jako samostatné produkty, logicky by se...

zobrazit celý příspěvek 9.7.2009

Internet marketing: analýza návštěvnosti e-shopu či webu

Chystáte si otevřít internetový obchod a nevíte, s jakou návštěvností můžete počítat? Kolik zákazníků přijde na Váš web přes vyhledávání na fultextu? Jakou návštěvnost má Vaše konkurence? To všechno jsou otázky na které Vám může odpovědět naše služba...

zobrazit celý příspěvek 15.5.2009

Internet marketing: bannerová reklama

Banner (anglicky prapor, plakát, v českém jazyce se mnohdy hovoří o reklamním proužku) je druh internetové reklamní kampaně, která se využívá především při spouštění nových webů, při zavádění nových výrobků na trh nebo v případě, kdy firma potřebuje získat...

zobrazit celý příspěvek 6.5.2009

Internet marketing: AdWords

AdWords byl a stále je vývojářům Skliku velkým vzorem, Sklik je v podstatě obdoba reklamního nástroje provozovaného společností Google: AdWords. AdWords umožňuje zadání inzerátu tak, aby se zobrazoval vedle přirozených výsledků...

zobrazit celý příspěvek 6.5.2009

Internet marketing: Sklik

Sklik je reklamní nástroj, jehož provozovatelem je společnost Seznam.cz, a.s. Sklik umožňuje zájemci si zadat inzerát a klíčová slova, na základě kterých se bude tento inzerát zobrazovat na pravé straně vedle skutečných výsledků při...

zobrazit celý příspěvek 30.4.2009

Internet marketing: PPC reklama

Zkratka PPC pochází z anglického výrazu „pay per click“ neboli „platba za proklik“. V současné době patří prostředky internetové reklamy PPC k velmi oblíbeným a často využívaným nástrojům. Princip platby za proklik, je založen na skutečnosti, že osoba snažící...

zobrazit celý příspěvek 29.4.2009

On-line platby

On-line platby jsou další možností, jak může zákazník uhradit svou objednávku v e-shopu. Na rozdíl od dobírky, v současnosti pravděpodobně nejrozšířenější platební možnosti u e-shopů, nabízí on-line platby zákazníkům kromě ještě většího pohodlí mnohem...

zobrazit celý příspěvek 29.4.2009
velké množství funkcí
množství šablon zdarma s možností úprav
možnost úprav systému na míru
aktualizace systému v ceně pronájmu
webhosting a technická podpora v ceně pronájmu
detailní nastavení SEO
demoverze na 30 dní zdarma
napojení na velkoobchodní dodavatele
vytvořeno 400 + projektů
implementace vlastního designu na míru
Šablony které se přizpůsobí všem zařízením
HTTPS zdarma

 

Sun-shop vyvíjíme s ♥ od roku 2006 Sunlight systems s.r.o.