Telefon
777 991 765(Po-Ne 9:00-17:00)
obchod@sunlight.cz
05/15/2009
Chystáte si otevřít internetový obchod a nevíte, s jakou návštěvností můžete počítat? Kolik zákazníků přijde na Váš web přes vyhledávání na fultextu? Jakou návštěvnost má Vaše konkurence? To všechno jsou otázky na které Vám může odpovědět naše služba...
05/06/2009
Banner (anglicky prapor, plakát, v českém jazyce se mnohdy hovoří o reklamním proužku) je druh internetové reklamní kampaně, která se využívá především při spouštění nových webů, při zavádění nových výrobků na trh nebo v případě, kdy firma potřebuje získat...
05/06/2009
AdWords byl a stále je vývojářům Skliku velkým vzorem, Sklik je v podstatě obdoba reklamního nástroje provozovaného společností Google: AdWords. AdWords umožňuje zadání inzerátu tak, aby se zobrazoval vedle přirozených výsledků... |
04/30/2009
Sklik je reklamní nástroj, jehož provozovatelem je společnost Seznam.cz, a.s. Sklik umožňuje zájemci si zadat inzerát a klíčová slova, na základě kterých se bude tento inzerát zobrazovat na pravé straně vedle skutečných výsledků při... |
04/29/2009
Zkratka PPC pochází z anglického výrazu „pay per click“ neboli „platba za proklik“. V současné době patří prostředky internetové reklamy PPC k velmi oblíbeným a často využívaným nástrojům. Princip platby za proklik, je založen na skutečnosti, že osoba snažící...
04/29/2009
On-line platby jsou další možností, jak může zákazník uhradit svou objednávku v e-shopu. Na rozdíl od dobírky, v současnosti pravděpodobně nejrozšířenější platební možnosti u e-shopů, nabízí on-line platby zákazníkům kromě ještě většího pohodlí mnohem...
01/02/2009
Pro účely marketingu je výhodné využívat nabídky služeb fulltextových vyhledávačů a katalogů, v prostředí českého internetu pak se zaměřením na nejvýznamnější hráče na trhu katalogy a vyhledávače Seznam.cz a Google.cz. Pro firmy s působením na regionálních...
Telefon
777 991 765(Po-Ne 9:00-17:00)
obchod@sunlight.cz