Technická podpora
Technická podpora pomáhá řešit běžné problémy s obsluhou systému Sun-shop, technická podpora neopravuje chyby.
- běžné problémy přes e-mail
- Kritické problémy přes telefon
- rozsah přibližné do 1.0 hod / měsíc
- běžné problémy přes e-mail
- běžné problémy přes online chat
- Kritické problémy přes telefon
- rozsah přibližné do 2.0 hod / měsíc
- hodinová sazba 950 Kč / hod
- běžné problémy přes e-mail
- běžné problémy přes online chat
- běžné problémy přes telefon
- Kritické problémy přes telefon
- rozsah přibližné do 3.0 hod / měsíc
- hodinová sazba 900 Kč / hod
Technickou podporou se rozumí zajištění technické a uživatelské podpory v souvislosti s používáním a obsluhou softwaru Sun-shop, zajištění poradenství ohledně práce se softwarem Sun-shop, řešení problémů.
Technická podpora řeší tyto problémy: řešení běžných problémů s obsluhou systému (kde kliknout, jak postupovat), odpovídání na otázky položené klientem (na emailu, telefonu, online chatu dle zaplaceného balíčku).
Technická podpora nezahrnuje: jakoukoliv práci programátora, technická podpora nic neupravuje, neprogramuje, nekonfiguruje, neopravuje chyby pokud je nalezne, atd., tyto práce je vždy nutno doplatit jako práci programátora.
Definice závad:
- Kritické závady: Kritické závady jsou závady softwaru Sun-shop takového charakteru, které jsou zásadní překážkou v běhu softwaru a znemožňují zásadním způsobem jeho využití pro provozování internetového obchodu či provozování webu. Konkrétně se jedná o tyto závady: chyba odeslání objednávky, chybné údaje v objednávce po odeslání, nefunkční vkládání do košíku, chyba zpracování objednávky v administraci, internetový obchod či web se nenačítá na jeho vlastní internetové adrese.
- Ostatní závady: Za ostatní závady softwaru Sun-shop jsou považovány všechny závady, které nejsou výslovně uvedeny výše jako kritické závady.
Reakční doby pro zaslání odpovědi na nahlášenou závadu: Uplatnění nároku na technickou podporu musí být klientem podáno neprodleně po zjištění závady. Klient je povinen v oznámení závadu specifikovat, je-li to možné uvést identifikační údaje k objednávce či zboží, jehož se závada týká.
- Kritické závady: Technická podpora je poskytována v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin primárně na emailu: podpora@sunlight.cz, sekundárně pro urychlení řešení závady je možný také telefonický kontakt: +420 773 379 696 (dostupnost pracovníka na telefonu je uvedena v administraci systému Sun-shop). Klient může být poskytovatelem po telefonickém nahlášení závady požádán o zaslání emailu s podrobnými identifikačnímu údaji k závadě. Garantovaná reakční doba je 1 pracovní den (časová jednotka v délce 7 hodin v rámci pracovní doby mezi 8:00 až 15:00) od doručení emailu s popisem závady na výše uvedenou emailovou adresu.
- Ostatní závady: Technická podpora je poskytována v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin na emailu: podpora@sunlight.cz. Garantovaná reakční doba je 5 pracovních dnů od doručení emailu s popisem závady na výše uvedenou emailovou adresu.
Pokud nebude mít klient zájem o předplacení výše uvedených balíčků při vyčerpání, budeme za případné práce technické podpory či práci programátorů nad rámec licenční smlouvy účtovat aktuální hodinovou sazbu 1 750 Kč / hod.
Minimální účtovatelný čas je 1 hodina. V případě realizace se vždy vychází ze skutečné hodinové náročnosti provedení.
Kompletní obchodní podmínky technické podpory naleznete na https://www.sunlight.cz/obchodni-podminky