Technická podpora

Technická podpora

Technická podpora pomáhá řešit běžné problémy s obsluhou systému Sun-shop, technická podpora neopravuje chyby.

 

Balíček Základ
ZDARMA
  • běžné problémy přes e-mail
  • Kritické problémy přes telefon
  • rozsah přibližné do 1.0 hod / měsíc
Balíček Standard
500 Kč / měsíc*
  • běžné problémy přes e-mail
  • běžné problémy přes online chat
  • Kritické problémy přes telefon
  • rozsah přibližné do 2.0 hod / měsíc
  • hodinová sazba 950 Kč / hod
Balíček Profi
900 Kč / měsíc*
  • běžné problémy přes e-mail
  • běžné problémy přes online chat
  • běžné problémy přes telefon
  • Kritické problémy přes telefon
  • rozsah přibližné do 3.0 hod / měsíc
  • hodinová sazba 900 Kč / hod
 

Technickou podporou se rozumí zajištění technické a uživatelské podpory v souvislosti s používáním a obsluhou softwaru Sun-shop, zajištění poradenství ohledně práce se softwarem Sun-shop, řešení problémů.

Technická podpora řeší tyto problémy: řešení běžných problémů s obsluhou systému (kde kliknout, jak postupovat), odpovídání na otázky položené klientem (na emailu, telefonu, online chatu dle zaplaceného balíčku).

Technická podpora nezahrnuje: jakoukoliv práci programátora, technická podpora nic neupravuje, neprogramuje, nekonfiguruje, neopravuje chyby pokud je nalezne, atd., tyto práce je vždy nutno doplatit jako práci programátora.

Definice závad:

  1. Kritické závady: Kritické závady jsou závady softwaru Sun-shop takového charakteru, které jsou zásadní překážkou v běhu softwaru a znemožňují zásadním způsobem jeho využití pro provozování internetového obchodu či provozování webu. Konkrétně se jedná o tyto závady: chyba odeslání objednávky, chybné údaje v objednávce po odeslání, nefunkční vkládání do košíku, chyba zpracování objednávky v administraci, internetový obchod či web se nenačítá na jeho vlastní internetové adrese.
  2. Ostatní závady: Za ostatní závady softwaru Sun-shop jsou považovány všechny závady, které nejsou výslovně uvedeny výše jako kritické závady.

Reakční doby pro zaslání odpovědi na nahlášenou závadu: Uplatnění nároku na technickou podporu musí být klientem podáno neprodleně po zjištění závady. Klient je povinen v oznámení závadu specifikovat, je-li to možné uvést identifikační údaje k objednávce či zboží, jehož se závada týká.

  1. Kritické závady: Technická podpora je poskytována v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin primárně na emailu: podpora@sunlight.cz, sekundárně pro urychlení řešení závady je možný také telefonický kontakt: +420 773 379 696 (dostupnost pracovníka na telefonu je uvedena v administraci systému Sun-shop). Klient může být poskytovatelem po telefonickém nahlášení závady požádán o zaslání emailu s podrobnými identifikačnímu údaji k závadě. Garantovaná reakční doba je 1 pracovní den (časová jednotka v délce 7 hodin v rámci pracovní doby mezi 8:00 až 15:00) od doručení emailu s popisem závady na výše uvedenou emailovou adresu.
  2. Ostatní závady: Technická podpora je poskytována v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hodin na emailu: podpora@sunlight.cz. Garantovaná reakční doba je 5 pracovních dnů od doručení emailu s popisem závady na výše uvedenou emailovou adresu.

Pokud nebude mít klient zájem o předplacení výše uvedených balíčků při vyčerpání, budeme za případné práce technické podpory či práci programátorů nad rámec licenční smlouvy účtovat aktuální hodinovou sazbu 1 000 Kč / hod.

Minimální účtovatelný čas je 0,5 hodiny. V případě realizace se vždy vychází ze skutečné hodinové náročnosti provedení.

Kompletní obchodní podmínky technické podpory naleznete na https://www.sunlight.cz/obchodni-podminky

Grafické služby

  • Tvorba wireframe (drátěný model)
  • Přebarvení šablony podle Vašich představ
  • Design eshopu podle Vašich představ
Zobrazit více informací

Technická podpora

  • Nevíte si rady s nastavení?
  • Chcete poradit? Konzultovat?
Zobrazit více informací

Individuální úpravy

  • Úpravy eshopu Vám přímo na míru.
  • Úprava administrace podle Vašeho přání
Zobrazit více informací

Webhosting

  • Zajímá Vás na jakých strojích běží Váš eshop?
  • Parametry webhostingu.
  • Zálohování dat a monitoring.
Zobrazit více informací
velké množství funkcí
množství šablon zdarma s možností úprav
možnost úprav systému na míru
aktualizace systému v ceně pronájmu
webhosting a technická podpora v ceně pronájmu
detailní nastavení SEO
demoverze na 30 dní zdarma
napojení na velkoobchodní dodavatele
vytvořeno 400 + projektů
implementace vlastního designu na míru
Šablony které se přizpůsobí všem zařízením
HTTPS zdarma

 

Sun-shop vyvíjíme s ♥ od roku 2006 Sunlight systems s.r.o.