Dnes jsme aktualizovali systém na verzi 2.8.1. Co v ní najdete nového?
Platební brána ThePay
ThePay je bezpečná platební brána, která technicky zajišťuje provedení plateb přes různé platební systémy. Stačí podepsat jednu smlouvu s ThePay a nemusíte podepisovat smlouvy se všemi jednotlivými bankami. Tato platební brána umožňuje obchodníkům nabídnout svým zákazníkům jednoduché a rychlé provedení plateb. Ať už se jedná o platební karty, platební rozhraní bank, převody z účtu či třeba platby pomocí SMS zpráv.
Součástí variant: C, Cplus
Závislost mezi parametry + rozšířený název parametru
Pokud potřebujete ve filtrování zobrazit nějaký parametr až v případě, že je vybraná konkrétní hodnota jiného parametru, je toto funkce pro vás. Funkce je vhodná například pro filtrování náhradních dílů pro auta. Nejdříve zákazník vybere značku, potom se objeví další pole pro výběr modelu a poté další pole s konkrétním rokem výroby nebo motorem.
Závislost nastavíte v administraci Zboží -> Parametry. U parametru, který má být po načtení stránky skrytý pak vyberete hodnotu parametru, na kterém bude záviset.
Součástí variant: Cplus
V souvislosti s touto funkcí jsme rovněž připravili k parametrům "Rozšířený název". Ten se pak zobrazí zákazníkům v e-shopu v případě, že je zadaný. Pokud zadaný nebude, použije se "Název". Úprava je vhodná pro situace, kdy potřebujete mít název parametru v administraci a na front-endu jiný.
Google Tag Manager
Do e-shopu lze nyní vkládat měřící scripty z jednoho místa pomocí Google Tag Manageru. Stačí v administraci v Nastavení -> Google Tag Manager ID vyplnit vaše ID ve tvaru GTM-XXXX.
Součástí variant: A, C, Cplus
Drobné úpravy, opravy
-
opraveno občasné nezachování průhlednosti u některých typů obrázků
-
odstraněno blokování načítání části CSS souborů vyhledávači
-
pokud administrátor nemá oprávnění měnit upravovat ostatní administrátory, je mu nyní umožněno změnit alespoň svoje heslo
-
opraveno neodesílání upozornění na novou objednávku v případě objednávky z mobilní verze
-
v mobilní verzi v drobečkové navigaci upraven odkaz na úvodní stráku v souladu s desktopovou verzí (původně odkaz směřoval na hlavní stránku katalogu)
-
v mobilní verzi lze nastavit, zda mají být parametry na detailu produktu zabalené nebo rozbalené
-
do mobilní verze lze nyní přidat HTML na každou stránku
-
v mobilní verzi přidána do košíku chybějící poznámka k objednávce
-
upraven kód pro měření konverzí na Heureka.cz na novou verzi (požadovaná od 1.9. 2015)
-
box se seznamem produktů nyní nezobrazuje produkty ze skrytých kategorií
-
na opravné daňové doklady se nyní tiskne datum UZP a datum splatnosti. Také je lze přiložit k emailu jako přílohu
-
v případě použití hranice pro slevy v košíku se nyní zobrazuje upozornění, kolik zbývá peněz k dosažení této hodnoty